Skip to main content

Δημιουργία Βιβλίου

Για να δημιουργήσετε ένα Βιβλίο θα πρέπει να έχετε διαθέσιμο το βιβλίο σε μορφή pdf. Αν έχετε το βιβλίο σε άλλη μορφή όπως πχ .doc ή .ppt, μπορείτε πολύ εύκολα να το μετατρέψετε σε pdf και στη συνέχεια να το ανεβάσετε στην πλατφόρμα.

Αφού δημιουργήσετε το Βιβλίο, μπορείτε να προσθέσετε Επαυξήσεις σε αυτό.
Ακόμη, μπορείτε να προσθέσετε και άλλους χρήστες ώστε να δημιουργήσετε όλοι μαζί τις Επαυξήσεις πάνω στο ίδιο Βιβλίο.

Προσθήκη επαυξήσεων σε Βιβλίο

Μετά την δημιουργία του Βιβλίου, μπορείτε να προσθέσετε επαυξήσεις ώστε να “ζωντανέψετε” το βιβλίο σας.

Οι επαυξήσεις ενεργοποιούνται όταν η κάμερα της κινητής συσκευής εντοπίσει την εικόνα ενεργοποίησης που εσείς έχετε ορίσει.

Κατά τη δημιουργία των επαυξήσεων, μπορείτε να επιλέξετε την πολυμεσική πληροφορία (εικόνα, βίντεο, 3Δ μοντέλο, ήχος, ιστοσελίδα, YouTube βίντεο) που θα εμφανιστεί κατά τον εντοπισμό της εικόνας ενεργοποίησης.

Μπορείτε να προσθέσετε όσες επαυξήσεις επιθυμείτε σε ένα Βιβλίο.

Προβολή του επαυξημένου Βιβλίου στην εφαρμογή για κινητές συσκευές

Για να προβάλλετε την επαυξημένη εμπειρία στην κινητή συσκευή θα πρέπει να έχετε κατεβάσει πρώτα την εφαρμογή ARTutor.

Στη συνέχεια, μπορείτε να αναζητήσετε το Βιβλίο στην εφαρμογή ή να χρησιμοποιήσετε τον κωδικό QR του βιβλίου.

Στη συνέχεια, η κάμερα της κινητής συσκευής θα ανοίξει και μόλις βρεθεί κάποια εικόνα ενεργοποίησης, η επαυξημένη εμπειρία θα προβληθεί.

2nd International Hackathon

Το ARTutor παρουσιάστηκε και αξιοποιήθηκε στο 2nd International Hackathon, στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ “Immersive Technologies for Education (ImTech4Ed)”, το οποίο εστιάζει στην εφαρμογή τεχνολογιών επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας στην εκπαίδευση STEAM.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος οι συμμετέχοντες εξερευνήσαν τις δυνατότητες υλοποίησης πρωτότυπων εκπαιδευτικών παιχνιδιών και εφαρμογών με τη χρήση του ARTutor 3.  Ειδικότερα εργάστηκαν σε μικρές ομάδες και πρότειναν, σχεδίασαν, και ανέπτυξαν πρωτότυπα εκπαιδευτικά προγράμματα επαυξημένης πραγματικότητας που στοχεύουν σε παιδιά ηλικίας 14-16 ετών.

Στην επιμόρφωση συμμετείχαν εκπαιδευτικοί διαφορετικών ειδικοτήτων STEAM και φοιτητές/τριες από διαφορετικά προγράμματα σπουδών (computing, game design, arts, humanities & social sciences) σε πανεπιστημιακά ιδρύματα διαφορετικών ευρωπαϊκών χωρών (Κύπρου, Ελλάδας, Γερμανίας).

Η επιμόρφωση έλαβε χώρα 6 – 10 Δεκεμβρίου 2021

Διαβάστε περισσότερα

Virtual School: Ένα εικονικό σχολείο για τις φυσικές καταστροφές

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη φάση της δράσης Virtual School. Το Virtual School είναι ένα καινοτόμο εκπαιδευτικό σύστημα – διαδικασία εκπαίδευσης και προφύλαξης το οποίο αναπτύχθηκε από το εργαστήριο AETMA σε συνεργασία με την UNESCO Con-Ε-Εct με σκοπό:

  • Την εξοικείωση μαθητών για την αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών
  • Την χρήση νέων τεχνολογιών -Επαυξημένη Πραγματικότητα (Augmented Reality) σαν μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
  • Την υιοθέτηση της συμμετοχικής εκπαίδευσης ( inclusive learning)

Η δράση αυτή διατίθεται δωρεάν σε όλους τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές με την αξιοποίηση της βραβευμένης πλατφόρμας ARTutor, η οποία απέσπασε το Golden Price, στον διαγωνισμό Education Leaders Awards 2019.

Οι στόχοι του προγράμματος είναι:

  • Η κατασκευή τρισδιάστατης μακέτας σχολείου (δίνονται έτοιμα σχέδια)
  • Η χρήση Επαυξημένης Πραγματικότητας για την διάγνωση ειδών φυσικών καταστροφών (Πλημμύρα – Πυρκαγιά)
  • Η αναγνώριση ορθών πρακτικών για την αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών
  • Η εξατομίκευση τρόπων δράσεων –διαφυγής
  • Η δημιουργία δικτύου καινοτόμων σχολείων

Επιδίωξη του προγράμματος είναι να βοηθήσει τους μαθητές να είναι όσο καλύτερα γίνεται εκπαιδευμένοι σε περιστατικά φυσικών καταστροφών.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα κάθε ομάδα μαθητών φτιάχνει μία μακέτα του σχολείου που φοιτά. Στη συνέχεια με τη βοήθεια της εφαρμογής ARTutor (βραβευμένης από την Unesco) και κατάλληλων καρτών οι μαθητές μπορούν να δουν εκπαιδευτικό υλικό με τη χρήση της Τεχνολογίας της Επαυξημένης Πραγματικότητας.

Το πρόγραμμα έτρεξε πιλοτικά σε 10 σχολεία από όλη την Ελλάδα, τα περισσότερα εκ των οποίων ήταν ακριτικά.

Διαβάστε περισσότερα